Exofinland tuo exoskeletonit Teknologia 22 -tapahtumaan!

Exofinland Oy on mukana Teknologia 22 -messuilla! Vuosittain järjestettävä Pohjoismaiden johtava teknologia-alan tapahtuma on Suomen merkittävin teknologian näyteikkuna, joka esittelee uusimmat teknologiatrendit suurelle yleisölle. Exofinland Oy tuo tapahtumaan näytille exoskeletonit, vetonauloinaan käsille nostovoimaa antava Comau MATE-XT sekä selkäsairaudet historiaan vievä, uusi Laevo Flex.

Tänä vuonna tapahtuma järjestetään Helsingin messukeskuksessa 3-5.5. Tervetuloa tutustumaan osastoomme 7f120 sekä kokeilemaan exoskeletoneita. Kaikille osastolla vieraileville on tarjolla mahtavia messutarjouksia!

Mitä exoskeletonit ovat?

Exoskeletonit ovat puettavia robottimaisia laitteita, joilla lisätään käyttäjän suorituskykyä sekä vähennetään käyttäjään kohdistuvaa fyysistä rasitusta. Exoskeletonien avulla työ keventyy, joka johtaa sairaspoissaolojen vähenemiseen sekä työhyvinvoinnin ja tuottavuuden parantumiseen. Exoskeletonit soveltuvat monenlaisiin töihin aina rakennusteollisuudesta logistiikkaan sekä perinteisestä teollisuudesta huolto- ja kunnossapitotöihin.

Ville Karjalainen, toimitusjohtaja
Exofinland Oy
ville.karjalainen@exofinland.fi
P. 040 771 7986
www.exofinland.fi

Tiedote on ladattavissa täältä.